MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 3 Jun 2015

Rupanya ada orang lain yang buat

Selamat pagi semua. Alhamdulillah. Demam dan batuk tuan rumah semakin baik.Cuma tekak masih rasa perit lagi. Takpe sabar. Sedikit je ujian tu. 

Ok. Gambar ni kawan-kawan hantar dekat whatsup. Jujurlah, lea dulu pun terfikir ada orang ke dalam mesin ni. Air tin, air kotak boleh keluar. Yelah zaman budak-budak. Tu yang bila dapat gambar ni lea tergelak sendiri. 




5 ulasan:

  1. kui3... kalu lah ada org betul dlm tuh... sian diaorg ....
    tp yelah masa kecik2 dulu... ingat boleh msk dlm tv heheheh

    BalasPadam
  2. :-)) patutlah senyap aje...moga lea cepat sembuh...amin...

    BalasPadam
  3. Saya baru jerk tengok ni bila dah besar ^_^ Nampak macam real kalau tengok sekali imbas! Kalau pun betul, memang simpati sangat-sangat pada orang di dalam tu. Berhempas pulak bekerja. Paling tak tahan yang tengah buat laundry tu :)

    BalasPadam
  4. adoi..lawak! hahaa

    akak pun batuk selsema ni..dah minum honey lemon hari2 pun tak jalan. moga cpt sembuh kita berdua.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.