MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 17 Jun 2015

Makan-makan sebelum puasa

Assalammualaikum semua. Khamis ni kita dah mula berpuasa. Sebelum berpuasa kami telah buat majlis makan-makan sikit secara potluck. Untuk hari Isnin kami buat untuk bahagian. Jadi setiap seksyen bawalah menu masing-masing. Seksyen pentadbiran bawa mihun, Seksyen Sumber Manusia menunya mi jawa, Seksyen ICT nasi lemak dan Seksyen Kewangan juga Nasi lemak. Sambal nasi lemak macam-macam ada. Ada smabal sotong, sambal paru, sambal petai, sambal hitam dan macam-macam lagi. Gambar lea tak sempat nak ambik dalam erti kata lain lea LUPA.

Siang tadi pulak (Selasa) Seksyen Pentadbiran pulak buat potluck. Lea tak bawa apa pun. Bawa perut je. Hahahaha. Entahlah 2-3 hari ni mood kelaut betul. Malas je rasa nak masak-masak. Kawan-kawanlah bawa macam-macam. Ada nasi goreng, puding roti, cheese tart dan apam nasi. Sedapnya. Tengahari pulak ada nasi arab. Alhamdulillah kenyang. Terima kasih semua.

Antara menunya

Nasi goreng kak Asmah yang sedap tapi pedas menyengat.Berair mata dibuatnya

Puding roti air tangan hanis

Apam nasi air tangan Asma

Pemandangan yang penuh dengan makanan

Nasi Arab UNITEN

6 ulasan:

  1. Hari ini pun masih ada peluang Lea. Makan ajelah.
    Tapi ramadhan pun tak kurang juadah di bazar pilih ajelah mana yg berkenan semua ada
    Selamat menjalankan ibadah berpuasa Lea..

    BalasPadam
  2. Bestkan kalu buat porluck ni...macam2 menu dan beraneka rasa ...
    Salam Ramadhan...terima kasih sudi keteratak bunda...

    BalasPadam
  3. Best portluck! I like! Tapi skrg kat Opis dah x de portluck...sbb kat Opis sorg je. I move on at new office. I'm the only one staff....sedihhhhh

    BalasPadam
  4. seronoknya makan-makan...kami kat ofis ni pun buat makan2 juga sempena menyambut puasa esok

    BalasPadam
  5. suasana yang yan rindu ...masa bekerja dulu selalu juga wat makan2 bsama kawan2 kilang.. :-))

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.