MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 9 Jun 2015

Kuih Semang

Kuih ni kawan sepejabat yang bagi. Pertama kali makan. Rasanya manis dan rasa tepung je. Tapi oklah. Kalau makan kuih ni jangan bercakap ye, kang tersembur kang. Bila dah makan mulalah buat carian di google pasal kuih ni. Kuih ni dari pantai timur rupanya. Kandungannya cuma gula dan tepung. Oklah korang layanlah gambar ni. Mesti ada yang pernah makan kan. Bagi lea nilah yang pertama kali.

Kawan suruh lea rasa.Lea ambik yang warna pink

Satu bekas ada 6 biji. RM8. Nampak macam simple tapi susah juga membuatnya

Berminat? Boleh hubungi no di atas

5 ulasan:

  1. dari pantai Timur ye..patutlah sy pun tak pernah makan..mendengar namanya pun Pertama kali

    BalasPadam
  2. nama betul dia semang eh....sebab biasa kami panggil "seyma" jer....

    BalasPadam
  3. siapakah gerangan nya yg buat ni cc? kak mas lg ke sbb nama puteri's oven hehe. mcm gula2 tarik pun ada sekali pndg

    BalasPadam
  4. pertama kali dengar..macam sedap :-)) warna pun menarik

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.