MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 16 Jun 2015

Ke Melaka Satu Hari

Ni cerita jumaat minggu lepas. Bos nak adakan mesyuarat di luar ibu pejabat dan pilihannya adalah Melaka. Jadinya lea sebagai urusetia mesyuarat haruslah pergi sekali. Kami pergi menggunakan coaster jabatan. Tak ramai pun yang naik coaster. Rasanya dalam 8 orang je kot. Yang lain pergi menggunakan kenderaan sendiri. 

Coaster akan bertolak pada jam 7.30 pagi. Paling lewat pun 7.45 pagi. Kena bertolak awal takut jem ataupun perkara diluar jangkaan. Mesyuarat akan bermula pada 10.30 pagi. Tapi jalan hari tu sangat-sangat lengang.Kami sampai di melaka dalam jam 9.15 pagi. Awalkan sampai. Jadinya kita sarapan dulu.

Meeting dimulakan pada jam 10.30 pagi dan berakhir pada jam 12.30 tgh. Sekejap kan.. Yelah yang lelaki nak sembahyang jumaat. Selepas tu mulalah aktiviti jalan-jalan kami. Yelah. Masing-masing nak beli belacan, cencaluk, gula melaka dan macam-macam lagilah.

Keaadaan di dalam coaster




Pekena cendol di tepi sungai

2 ulasan:

  1. haaa sempat pegi jalan2 kt bangunan merah tu..

    BalasPadam
  2. sambil kerja sempat lagi ye pekena cendol..sedapnya cenbdol ni peberet en suami n pak mertua saya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.