MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 18 Mei 2015

Teringin nak makan roti sardin

Rasanya dah terlalu lama tak makan roti sardin ni. Selalu makan roti kosong je. Dok habiskan roti Adli. Tapi malam tu di mulut-mulut dah roti sardin ni. Suami balik kerja je dok ajak suami makan roti sardin. Suami cakap...sabar yang....bagi abang mandi dan solat dulu boleh tak? hahahaha. Teringin nak makan tu mengalahkan orang mengidam. Jadinya pergi dekat Seri Alamanda 2 dekat Cyberjaya tak jauh dengan Bnak Rakyat. Kami suka pergi sini sebab suasananya tenang je. Aman damai je. hahaha.

Sukanya bila roti sardin di depan mata. Sedap....

Adli dan milo ais tak dapat dipisahkan. Habis juga roti kosong dia malam tu

Merenung jauh je Adli.

Elok je dia duduk dalam baby chair tu.
Dah tu ada je kereta atau moto lalu dia siap lambai tu.
Yang herannya penunggang motor dan pemandu kereta boleh lambai balik dekat dia.

Bergambar dengan abahnya. Suka tengok senyum dia. Senyum menguntum-nguntum je. Hahaha

6 ulasan:

  1. salam. hee sedapnya roti sardin cyberjaya tuu ;p

    BalasPadam
  2. Menggoda betul senyuman Adli sampai auntie tengok roti sardin mama Adli sebelah mata aje tau.
    Sukalah kakak tengok Adli ni Lea:)

    BalasPadam
  3. sedap tuh roti sadin... adli pun layan roti sadin jgk ke?
    kalu aiyan fvrt dia roti telur... ngn milo ais...

    biasalah org naik moto ke sapa2 suke layan bdk2 nih... jenis yg peramah jenis yg suke budk msti lambai balik kalu bdk2 lambai...

    BalasPadam
  4. Sedap tengok roti sardin ni Lea..
    Pastu ada pulak senyum manis dari Adli ni.. lagi lah mencari roti sardin ni :)

    BalasPadam
  5. amboi adli senyum kemain manislah..sukalah tu dpt makan roti sardin

    BalasPadam
  6. manis senyuman adli...anak abah lah katakan...
    :-))

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.