MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 22 Mei 2015

Sushi di kedai mamak

Ni suami punya cerita. Balik-balik kerja lebih kurang jam 9.30 malam terus bawa lea dan Adli keluar. Pergi TESCO katanya. Yang Adli pulak yey..yey..ECO..ECO sambil melompat dengan riangnya. Yang kita ni dah penat nak masuk tidur dah pun. Bila melihat anak dan suami jadi hilang penat. Keluar jugalah. Rupanya bawak beli topup barang dapur. Ai...perasan juga ye bang barang dah habis. Lea buat tak tahu je nak test perasan ke tak ada barang-barang yang dah habis. Tapi yang tak syoknya suami leh cakap. Abang sebenarnya nak g TESCO nak beli sushi je.Teringin nak makan. Dah dimulut-mulut. Sambil tu belilah barang dapur yang dah habis.Ai...ngalah orang mengidam ni bang. 

Bila dah selesai semua singgah pulak kedai mamak. Adli seperti biasa. Kalau kedai yang dia biasa dia sendiri pergi ambik air dalam peti sejuk besar tu. Semestinya air milo. Abahnya pulak siap bawak sushi makan kat kedai mamak ni. Pekerja kedai pandang semacam je. Hahaha. Makanlah dia sorang sushi tu. Tapi tak habis. AKhirnya isteri ni juga yang dok perabis sushi tu. Adli? Tak naklah mie. Tak edap...





2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.