MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 5 Mei 2015

Selamat Bersara...

Assalammualaikum semua.

Majlis persaraan Pn. Dana diadakan pada hari terakhir sebelum cuti panjang 4 hari tu. Buat waktu petang. Jadinya menu adalah minum petang. Macam-macam ada. Ada apam balik, putu bambu, kek coklat dan macam-macam lagi.

Ok. Kita pergi kepada dia yang diraikan. Puan Dana telah berkhidmat dengan perkhidmatan awam hampir 40 tahun. 40 tahun...Lea baru 16 tahun. Kalau kira-kira masa bersara ada 21 tahun lagi lea kerja. Lama juga tu. Adli pun dah 23 tahun. Insyaallah...

Harapnya Pn. Dana lebih bahagia dan gembira bersama keluarga selepas bersara. Boleh duduk rumah. Tak payah nak fikirkan hal kerja kan.





5 ulasan:

  1. Selamat bersara Puan Dana.. boleh lah berehat2 lepas ni...:)

    BalasPadam
  2. persaraan adalah saat yang di nanti-nantikan oleh kebanyakkan penjawat awam. huhuhu termasuk la saya yang ada hutang berpuluh tahun lagi nak kena langsaikan

    BalasPadam
  3. puan dana nmpk muda ye..selamat bersuara..sy baru 9 Tahun.hehe..

    BalasPadam
  4. saya slalu pikir, sempat ke saya bersara??huhu

    BalasPadam
  5. Wow....untungnya Pn Dana ni....pencen dlm masa yg sihat. Boleh jalan jalan, pencen pun ada. Nikmat dunia tu namanya. Selamat bersara Pn Dana

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.