MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 13 Mei 2015

Sambutan Hari Ibu di Kampung Glouster

Assalammualaikum. Berjumpa lagi kita ye.

Hari ahad lepas hantar mak mertua balik kampung. Kebetulan Ada kenduri di Rawang jadi terus hantar mak mertua balik ke Teluk Intan. Hari ahad tu kan sambutan hari ibu. Dekat kampung anak buah dah siap beli kek dan masak mihun dan mee goreng. Banyak pulak tu. Gaya nak buat kenduri pun ada. Rupanya mereka ada sambutan hari ibu. Anak buah bagi tahu tahun lepas lagi hebat sambutannya. Siap ada kompang dan perarakan para ibu-ibu. Kek je berbelas biji kek. Ada anak buah bagi video dan gambar smabutan tahun lepas. Nanti lea tunjukan. Tahun ni sambut juga tapi tak semeriah tahun lepas. Tahun lepas sebab anak-anak semua berpakat nak surprise mak masing-masing. Tahun ni ramai anak-anak yang tak balik. Jadinya ada sebiji kek jelah. Tapi seronok tengok orang-orang kampung berkumpul macam ni.

Tahun ni sebiji kek je

Ni sambutan tahun 2014
Ada 16 biji kek

Para ibu beratur bersama kek masing-masing


Para ibu bersedia memotong kek masing-masing


4 ulasan:

  1. meriah...!!
    dan baru saya tau wujud nama Kampung Glouster..:)

    BalasPadam
  2. wahhh..meriah nya Lea..memang best lah kalu buat ramai2 mcm ni..mcm perayaan pun ada kan...terharu rasanya para ibu tu..:)

    BalasPadam
  3. seronok bila dapat berkumpul ramai2 cam gini...meriah dengan suasana

    BalasPadam
  4. 16 biji kel ? banyaknya...untunglah obu2 tu tahun lepas :-))

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.