MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 28 Mei 2015

Sambal tempe dan kari kaki ayam sedap

Ni sambungan cerita nak makan nasi lemak tapi makan laksa sarawak. Jadinya lepas makan laksa tu pergi jugak kedai nasi lemak 90 sen tu sebab teringat-ingat dengan tempenya yang sedap dan rangup dan kari kaki ayam yang super-super sedap dan lembut.

Jadinya lea bungkus je nasi lemak 3 dan tempe serta kari kaki ayam masing-masing RM5. Super terkejut lea RM5 sepenuh-penuh plastik akak tu letak. Nasi lemak tu lea tawakal jelah untuk sarapan esok. Kari ayam tu letak peti sejuk esok leh panaskan. Alhamdulillah esoknya semua makanan yang dibeli masih elok untuk dimakan. Yang paling suka sudah tentunya Adli. Yey...Nasi lemak lah mie. Sedap.

Nasi lemak, tempe dan kari kaki ayam




Sambal tempe yang betul-betul sedap

Ni yang sedap ni...

6 ulasan:

  1. Sambal tempe macam itu tempat kakak pun selalu jumpa Lea
    Murah dia jual ye..

    BalasPadam
  2. perghhhh sambal tempe ngan kari kaki ayam tu memang terserlah nampak kesedapannya. huhuhuhu

    BalasPadam
  3. sambal tempe mmg terangkat tu kalau makan, tapi kaki ayam tu belum pernah pulak di masak kari, biasa nya kaknoor buat tomyam je

    BalasPadam
  4. Pandai jugak Lea makan kaki ayam yer.....okje pun makan jugak . Mmg sedap tu kalau dia masak sampai lembut, gigit sambil hisap sum sum dia...Pergh!

    BalasPadam
  5. kaki tu harga rm5 banyaknya..murah akak niaga tu :-))

    BalasPadam
  6. ish2 bt terliur je... dana peminat setia tempe sambal ngn kaki ayam kari... kene cari nih nama kedai nih... apa yek nama nyer?
    kt area kg baru kan

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.