MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 22 Mei 2015

Lowi sampah kata Adli

Salam jumaat semua. Apa kabar hari ini. Harap sihat semuanya. Ni kisah minggu lepas. Lego ni dia sendiri yang pilih masa masuk kedai D.I.Y. Ambik tu terus g kaunter nak bayar. Siap potong barisan lagi. Tulah kan. Budak-budak ni memang perati je kan apa yang kita buat.

Dah tu dia mainlah sorang-sorang lego tu. Lea biarkan je dia main sorang-sorang. Tiba-tiba dia panggil lea. Umie....Tada....dok tunjuk apa yg dia buat. Asalkan boleh bergerak dia main letak je. Tanya dia. Apa ni li? Lowi sampah mie. Adli ni cukup fanatik dengan lori sampah. Dari jauh dah nampak lori sampah. Sampaikan kalau lori sampah ambik sampah, pemandunya mesti dok tengok balconi rumah sebab mesti ada sorang budak dok melambai-lambai sambil berkata babai lowi sampah.

Perut tu takleh nak cover ke li


Takde bentuk lori sampah pun. Yang sama cuma ada roda.

4 ulasan:

  1. Lea tahu tak..yan sekarang ni bila keluar nampak lori mesti ingat adli :-))
    Aura lorinya kuat betul...

    sel otak sedang berhubung lah tu

    BalasPadam
  2. hhehehe....kekadang imaginasi anak-anak nie tak tergambar oleh kita orang dewasa nie

    BalasPadam
  3. Dia sedang membina kreativitinya...

    Berikan dia galakan, InsyaAllah akan lebih cepat sel2 otaknya berhubung. :)

    BalasPadam
  4. Yg penting Adli dah pandai berimaginasi Lea..
    Membayangkan yg dibuat itu ada bentuk lori sampah.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.