MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 25 Mei 2015

Kenduri kahwin di Rawang

Assalammualaikum semua. Di hari baru dan di minggu yang baru kita ye.

Sebelum puasa ramai yang mengadakan kenduri kahwin anak. Tak terkecuali anak saudara mak mertua pun membuat kenduri kahwin anaknya di Rawang. Seminggu sebelum tu majlis di sebelah pihak perempuan di Kampar.

Kedua-dua pengantin ni adalah anggota polis tapi kami tak smepat nak tengok persembahan dari anggota polis sebab nak balik kampung hantar mak mertua. 

Pada hari kejadian sebelum bergerak ke kenduri kahwin seperti biasa singgah mamak dulu untuk sarapan. Adli pulak pagi tu buat hal. Semua benda dia tak nak . Makan roti canai pun main suap sikit-sikit. Tu pun tak banyak di makan. Milo ais pun dia buat tak tahu je hari tu.

Sampai dekat rumah pengantin lebih kurang jam 10 pagi. Awal lagi. Jadinya selfie selpot dululah. Oklah korang layan gambarlah ya.

Majlis di sebelah pengantin perempuan. Mka mertua tudung oren dengan kakaknya nenek pengnatin lelaki

Budak yang bad mood

Keluarga abang ipar

Dua beranak sedang menuju ke rumah pengantin

Lea dengan mak mertua

Dengan mak mertua dan kakak ipar

Muffin coklat yang tersangat comel 

On the way ke Teluk Intan. Dok main handpone dengan abang alip

Umie pun nak selfie ngan Adli

Selfie dengan ibu pulak

O the way balik kl singgah beli pau dekat Tanjung Malim

4 ulasan:

  1. Semoga berpanjangan jodoh mereka dan berbahagia bersama hingga ke syurga. Aamiin...

    BalasPadam
  2. teringin pi majlis kawin anggota keselamatan...nampak segak je pengantin dengan pakaian seragam :-))

    BalasPadam
  3. semoga jodoh berkekalan hingga ke syurga...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.