MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 26 Mei 2015

Dok tunjuk kasut baru

Umie...ambil gambar.... Adli minta lea ambil gamba rdia sambil bergaya dengan kasut baru. Kasut murah je pun. Nak beli yang mahal malas sebab kaki budak kecik je sekejap je besar. Ni ntah dapat ke tak dia nak pakai raya. Tu pun dia dah rasmi jalan-jalan Ahad lepas.

Korang nengoklah gaya dia dok nak tunjuk kasut dia tu.




5 ulasan:

  1. gambar frist macam model kanak2....cantik kasut adli...

    pssst adli..kasut tak nak ada gambar lori ke adli :-))

    BalasPadam
  2. Amboi Adli... belum raya dah beli kasut baru
    Nanti nak raya beli lagi.. untunglah:)

    BalasPadam
  3. kemain dia posing...hihi...
    Singgah blogwalking.... :)



    Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

    BalasPadam
  4. smart la kasut adli..orgnya pun hensem..kena sangatlah kasut dengan orangnya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.