MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 21 Mei 2015

Cap ibu dan anak

Rupanya umie dah lama tak ambik gambar berdua dengan anak umie ni. Bulat betul muka umie.Hahahaha.Cukup makan dan cukup kasih sayang. Tapi nak kena diet juga ni. Manalah tau boleh jadi kecik muka umie. hihihi.

Anak umie....sekarang tengah nak makan je.Petang semalam bila berdua dengan umie dalam kereta siap request..... umie..... nak nasi lemak tu sambil tunjuk gerai di tepi jalan.Gerai biasa kami beli.Bila dah sampai gerai tu siap cakap mie...nak tu sambil tunjuk ayam goreng.Sampai rumah setengah  bungkus juga nasi lemak habis sekali dengan ayam.Yang setengah tu umie yang habiskan..Manalah semakin bulat.hihihihi.

4 ulasan:

  1. salam .hee ibu dan anak yg chomel ;p

    BalasPadam
  2. comel dua2... manja dengan umie lah adli ni..:)

    BalasPadam
  3. anak saya lak....kalo dah time dia suka makan asyik kat meja makan jer. tapi ada ketika masa dia x nak makan.... sampai berminggu tak nak makan nasik. agak2 ada tangki besar dalam perut depa kut.... ikut mood lak

    BalasPadam
  4. bertuahnya lea punya zuriat yang comel dan cergas :-))

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.