MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 20 Mei 2015

Bila anak membuat kita terkejut

Adli seperti semua sudah maklum memang pakar pomen basikal. Seat memang dia pandai buka sendiri dan lepas tu pandai pasang sendiri. Memang dah biasa dah tengok basikal tanpa seatnya.  Ni cerita malam tadi. Korang tengoklah dia tu, duduk atas basikal tanpa seat. Lea biarkan je dia main basikalnya sambil lea baca buku.




Yang tak tahan bila lea angkat kepala lea terkejut tengok Adli dekat gambar dekat bawah ni. Bila masa dia cabut bakul basikalnya pulak. Dah tu gaya macam nak pergi berperang. Tergelak sorang lea. Adli ni macam-macam benda dia nak buat dekat rumah.




Korang tengoklah basikalnya. Dah telanjang habis dah. Bakul depan tu memang senang sangat nak cabut. Yang belakang tu, kuat betul dak Adli ni.


Ni videonya. Korang layanlah ye.

A video posted by Mon Montana (@m0nal3a_ismail) on

7 ulasan:

  1. hahhaa..adoi Adli..pagi2 dah tergelak tgk gelagat dia... hihi

    BalasPadam
  2. Hihi... jgn kata umi dia gelak ni auntie pun dah ketawa sendiri tau tengok Adli.
    Idea dari manalah dia dapat tu Lea:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ntahlah kak. takleh nak cakap apa dah.abahnya balik semalam dah bising dah.dah tu minta beli basikal baru

      Padam
  3. :-)) pandai adli bergaya depan kamera...comel sesangat...keningnya lebat...bijak adli memang bijak...

    BalasPadam
  4. oklertu.. budak2 memang gitu.. nanti pasti kita rindu keletahnyer..

    BalasPadam
  5. anak saya tau bukak jer....pastu terus tak leh pasang balik. hahahaha...sudahnya kena buang jer

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.