MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 14 Mei 2015

Bila adli nak roti tanai


Pada suatu petang ada seorang budak cakap dengan abah, abah...jom roti tanai. Pandai dah nak minta roti canai. Abah pun bawalah. Sampai-sampai je kedai semua anai..dok pergi kat dia salam dia. Habis jugaklah setengah keping roti canai dan segelas milo ais. Ni masa dia nak makan. Kalau dia tak nak makan bagi apa pun jawapannya tak naklah

6 ulasan:

  1. dah pandai request nak mkn apa ye...
    mcm dah besar je..hehe...comel je...

    BalasPadam
    Balasan
    1. pandai dha. macam-macam dia request kat rumah

      Padam
  2. adli..cik yan pun suka roti tanai..cik yan nak ikut adli boleh tak :-))

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.