MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 15 Mei 2015

Balik beraya tahun ni

Assalammualaikum semua.

Lea dah isi dah borang permohonan kemudahan tambang percuma untuk balik beraya nanti. Balik seminggu je. Cukuplah tu kan. Hihihihi. NIlah gayanya anak yang merantau. Tahun ni turn beraya kat Kuching. Tahun depan Teluk Intan pulak. Tapi sebelum raya tu balik dulu sekejap ke Teluk Intan.



6 ulasan:

  1. klu ikut atie raya tahun ni kat Melaka..tapi sebab adik nak khawin tak jadi balik raya..hehe..kena tangguh lah jawab nya.. best nya Lea balik Kuching. kamek ada ramai kawan kat kuching :)

    BalasPadam
  2. Selamat balik ber hari raya lah ye Lea..
    Adil macam tu.. buat giliran
    Tapi kalau ada urusan lain kena lah tangguh dulu :)

    BalasPadam
  3. sama lah dgn i, i pun balik kampung i raya tahun ni...yeayyyyy!!

    BalasPadam
  4. salam. hee sonoknye nk balik kampong beraya mak kann ., ;p

    BalasPadam
  5. eeee bez eh beraya kat kuching thn tok
    kmk dah terbayang pelita bertuntong malam 7 liko ya
    raya thn tok kmk excited glak. sbb x lamak gik lepas raya ya baby mok kuar. yeyyyyyyyy! alhamdulillah

    BalasPadam
  6. Yan masih belum tahu beraya dimana :-(( arap2 dapat raya umah mak yan tahun nie

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.