MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 19 Mei 2015

Anak dah makin membesar

Adli. Baru dua tahun tujuh bulan. Tapi gayanya dah macam orang lima tahun. Ada je benda nak dicakpanya. Ada perkataan yang terus je dia sebut. Ada yang masih pelat lagi dan ada yang hujung-hujung je dengar.

Gambar kat bawah ni .

Umie : Adli duduklah elok-elok. Tak boleh tengok dekat-dekat. Nanti mata sakit.

Adli   :  Alahhhhhhh...mie. jap je. Engok kartun. Jom umie. engok kartun.Mie..mie... senyum.....ngat lea nak ambiik gambar gambar dialah tu

Umie : Jom. Dok sini. Teman umie duduk.

Adli   : Oklah. Mie nak cucu....Cayang umie....Dapat cucu terus tidur....





Gambar ni lea takleh tengok. Rasa nak gelak je. Pandai merajuk dah anak umie. Kena marah, buka selipar, duduk bersila, tengok luar dan berpeluk tubuh. Intonasi dia cakap taknaklah... betul-betul bunyi orang merajuk. Adli...adli... dah makin besar dah anak umie. Rasa nak putar masa awak kecik.Senang umie nak peluk cium awak. Bila besar anti pasti umie akan rindu keletah awak ni Adli.



4 ulasan:

  1. comel je tengok gelagat anak2 macam tu kan..hehehe pandai adli merajuk ye

    BalasPadam
  2. Sebab itulah selagai boleh rakam setiap apa yg dibuat rakamkan Lea
    Lagipun sekarang ni tak perlu nak ke kedai gambar - tak payah guna duit nak cuci-cuci gambar..

    BalasPadam
  3. kiutnya kak. dah besar dah adli. sik lamak gik sama tinggi dgn tv.
    kacak kulitnya...putih gebu, lembut..mcm kulit baby

    BalasPadam
  4. mati2 yan ingat adli ni 4 tahun...

    tido pun bawa lori ke adli...huhu...sejuk mata lihat adli tido..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.