MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 23 April 2015

Sukan Dalaman Bahagian Khidmat Pengurusan

Semalam di adakan perasmian sukan dalaman bagi Bahagian Khidmat Pengurusan. Perasmian dilakukan oleh Dato' KP. Kami di Bahagian di bahagikan kepada empat kumpulan. Kumpulan jiwang-jiwang semuanya. Jadi motto kumpulan pun jiwang-jiwang juga yang keluar. Nama kumpulan kasih, sayang, cinta dan bahagia. Setiap pasukan bawalah nama pasukan masing-masing. Macam perasmian sukan Olimpik tu. Tapi tanda nama kumpulan kecik je . Hehehe. Untuk perasmian Dato' KP main dart. Lepas tu bermulalah sukan pertama Dart. Lea first time baling dart. Alhamdulillah mengena juga walaupun markahnya tak banyak.







6 ulasan:

  1. wah mesti seronok bila ada aktiviti mcm ni Lea.. amboii org pertama baling dart tu... :)

    BalasPadam
  2. bez eh main dart
    adik ipar kmk main seremban
    aktiviti mcm tu agak ringan kit, sennag nak join

    BalasPadam
  3. yan suka main dart..
    bila tak kena geram betul

    BalasPadam
  4. amboi baling dat lagi.memang best la..klu dekat ni boleh ke join?hehehe

    BalasPadam
  5. kenapa di "blur" kan semua muka tuh? hihihihi

    BalasPadam
  6. tetiba teringat mak. mak saya dulu wakil baling dat

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.