MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 17 April 2015

Paling muda dan paling besar

Assalammualaikum semua.

Salam hari jumaat lea ucapkan.




Korang tengok gambar dekat atas ni. Adlilah yang paling muda tapi dia yang paling besar. Gambar ni pengasuh yang ambikkan. Budak yang lain semua berumur 3 tahun dan 4 tahun. Dia baru 2 tahun 6 bulan. Berat badan dan tingginya ok cuma mungkin rangka badannya jenis besar. Mula-mula tengok gambar ni terkejut jugak lea. Besar betul anak aku ni.

Adli ada masanya nak makan, makan je. Masa ni masa dia tak nak makan bagilah apa pun tak nak dia makan. Dipaksa macam mana pun tak nak dia. Satu tabiat Adli ni kalau nak makan dia cium dulu lauk tu. Bila dia nak makan tiba-tiba....

Umie...nak ayam goreng
Umie...nak nasi goreng
Umie...nak nasi lemak

Pandai dah nak request macam-macam. Umie pun seronoklah nak masak. Ni dah tak nak makan. Umie lak yang risau. Janji susu jangan tak nak jugak dahlah..Susu kena minum ye sayang.

Bayi obesiti , berat bayi , anak gemuk , bayi gemuk , berat anak

4 ulasan:

  1. Bestnya pengasuh Lea dpt jaga anak-anak comel macam ni.
    Kakak rasa kalau kakak pencen kelak kakak nak jaga budak macam inilah

    Sihat Adli tu. Murah rezeki boleh khatan ramai-ramai dgn geng-geng dia Lea:)

    BalasPadam
  2. Salam singgah. memang nampak yang besr sekali tu macam yang paling tua...:)

    BalasPadam
  3. hehhe bdak2 time tgh berselera,mcm2 dia request..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.