MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 13 April 2015

Majlis Persandingan Emi Dan Wan

Assalammualaikum semua. Sebenarnya minggu lepas lea nak habiskan entry perkahwinan Emi dan Wan ini. Tapi bila dah bercuti sakit, gambar pulak di dalam external hard disc yang tertinggal di pejabat tak dapatlah update dekat rumah. Entry je lea taip siap-siap gambar nanti baru masukkan.

Lea suka nak update entry ni siap lea suka tengok gambar yang cantik-cantik, pengantin yang cantik, pelamin yang cantilk dan segala-galanya cantik bagi lea.

Dekat nak jam 1 pengantin lelaki sampai dan disambut oleh pengantin perempuan. Meriahlah masa ni. Dengan kompangnya, dengan lagu pengantinnya. Oklah. Lea tinggalkan korang dengan gambar-gambar ni. Cantik-cantik kan.


Gambar di atas ni ihsan dari jurugambar rasmi majlis perkahwinan Emi & Wan.
Facebook

Website



\







Makcu dan Acu tumpang ergmbar dengan pengantin


3 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.