MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 15 April 2015

Hero debab kesayangan abah dan umie

Ada sorang makcik masa kenduri ni cakap dekat Adli. Hensem dia ni bila besar. Boleh jadi hero filem ni. Uiiii...janganlah makcik. Tak pernah sejarah keluarga jadi bintang filem. Biarlah jadi insan biasa yang penuh ilmu di dada. Ilmu dunia dan akhirat. Hanya itu je harapan umie. Menjadi insan berguna. Boleh membantu umie dan ayah serta masyarakat. 

Korang boleh pakai seluar kaki 3/4 pakai songkok. Masa kenduri hari tu songkok tak lepas.Pantang tengok abah ambik songkok dia pun sibuk cari songkok dia. Pantang tengok abah dok beruskan songkok nak buang habuk dia juga nak beruskan songkok dia juga.







2 ulasan:

  1. comel nyeee Adli debab suka kaknoor tengok lah..

    BalasPadam
  2. ya ampunnnnn...geramnya tgk...
    rasa nak geget geget jer...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.