MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 30 April 2015

D'Pulze dan Nasi Lemak 80 sen

Sabtu lepas keluar jugaklah. Bawa Adli jalan-jalan. Lea bawa juga akak ipar dan anak-anak. Jalan ramai-ramai lagi syok. Perhentian pertama kami D'Pulze Cyberjaya. Nak bawa Adli main dekat tempat permainan dekat D'Pulze tu di samping umienya nak ke DAISO. DAISO dah naik harga kan. RM5.30 dah. Bukan RM5 lagi.Lea kalau ke DAISO ni memang ambik barang-barang besar je. Baru berbaloi dengan RM5.30. Kalau barang kecik-kecik je rasa tak berbaloi pulak.


Abah yang sibuk bermain. Takpelah bah. Sesekali
 



Lepas dah penat di D'Pulze kami ke KL pulak. Nak ke kampung baru katanya. Pekena nasi lemak RM0.80 sen. Lea tak tau nama kedai ni. Yang lea tahu kedai nasi lemak 80 sen. Lea pergi sini sebab ada satu lauknya yang lea suka sangat kat sini.





Lea dekat sini tempe yang sedap nilah yang lea suka makan. RM 2 rasanya satu senduk. Kalau ke sini korang boleh cuba ye.

KL malam tu ada sedikit jam

4 ulasan:

  1. asalamualaikum lea..selamat pagi...yan pun suka pi tempat game kat mall.... :-))

    lapar pulak tengok nasi lemak lea :-P

    BalasPadam
  2. seronk nya jenjalan.... atie tak pernah lg masuk DAISO..huhu...
    nasi lemak 80sen nampak sedap ...murah lagi kan...

    BalasPadam
  3. Masih ada lagi yg jual 80 sen ye Lea.
    Mesti lebih banyak berkat dan untungnya sebab ramai yg berkunjung kerana harga murahnya tu

    BalasPadam
  4. bestnyer main2 situ... dana pun suke jgk bwk aiyan kt tempat menan gitu... biarlah dia nk cube sume benda pun

    ada lg yek ns lemak 80sen... msti ramai org dtg situ nk mkn... kg baru area mana tuh yek? blh jgk cari

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.