MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 28 April 2015

Cadangnnya nak masak ikan singgang tapi jadi lain.........

Semalam dari pejabat lagi dah plan nak masak singgang ikan kembung, buat sambal tempoyak ngan bendi tumis belacan. Bila dah beli barang jadi lain pulak kejadiannya. Jadi sup tulang, telur masin rebus, sambal limau ngan kobis dan kacang bendi buat ulam. Pergh...berselera betul makan malam tadi. Bau sambal belacan pun tak hilang kat tangan. Hahaha. Adli pulak cukup seronok ada sup. Terus nak nasi dan sup. Daging tu terpaksa le apotong kecik-kecilk. Takut dia tak leh nak gigit kan.Semangkuk jugaklah nasi dengan sup Adli makan semalam. Jarang dia nak makan nasi ni bila kat umah. Bila dah ada sup cukup suka pulak dia. Lain kali boleh umie buat sup lagi ye li.

Jadinya ikan singgang hari ini jelah ye


5 ulasan:

  1. Sedap juga sup dengan bendi colek sambal belacan tu Lea :)

    BalasPadam
  2. sambal belacan tu ngancam lah mesti lebih belacan tu kan

    BalasPadam
  3. hari2 ke masak sedap2 gini...best nya...heheh..

    BalasPadam
  4. nyum..nyumm masakan Lea ni semua nampak sedap...sup my peberet :)

    BalasPadam
  5. jauhnya menyimpang lea..dari ikan ke sup tulang :-))...kadang2 gitulah kan..lain angannya lain yang jadi

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.