MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 20 April 2015

Berbaris untuk membuat henna

Henna..takpun inai dalam bahasa kita. Ni lea sambung sikitlah pasal majlis perkahwinan Emi ni. Lepas majlis akad nikah lea dok perati di satu sudut orang dok berkumpul. Lea ingatkan apa. Rupanya menunggu giliran untuk membuat lukisan henna di tangan. Lea pun beratur juga tapi lea pinjam henna tuan punya cuma nak inaikan kuku. 

Tukang buat inai ni yang pakai tudung biru tu. Acun namanya. Lea tengok dia buat inai pun jadi ralit juga sebab kerjanya sangat teliti dan kemas. Halus betul. Takde acuan-acuan. Ikut tangan dia je melukis tu. Kalau dah ada bakat dan kemahiran tu pejam mata pun dia boleh buat rasanya.

Oklah. korang layan jelah gambar-gambar ni.



Montel betul tangan tuan tanah kedaung. 



inai di teluk intan henna inai lukis inai inai cantik acun tukang lukis inai

3 ulasan:

  1. bestkan sesekali berinai ramai2 ..pasti riuh dengan seda gurau...

    BalasPadam
  2. orang kalau dah berseni semulajadi memang main lukis cam gitu sbb dah ada lintasan gambaran dalam kepala. kalo bagi kat saya, mungkin lain jadinya inai tuh,.... huhuhu

    BalasPadam
  3. Okje jarang berinai...tp inai tu cepat hilangkan Lea...
    Cantik apa tangan yg putih dan gebu cenggitu berinai, seksi you hihi

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.