MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 7 April 2015

Aku terima nikahnya............

Assalammualaikum semua.

Majlis nikah emi diadakan pada sebelah malam. Malam tu hujan turun dengan lebatnya. Nasib baik bila sampai di rumah pengantin hujan tak selebat sebelumnya. Sebelum bergerak ke rumah pengantin kita bergambar dulu ye. Sampai di rumah pengantin terus cari pengantin di dalam bilik. Bergambar lagi dengan akak-akak ipar. Untuk makluman lea ni menantu bungsu sebab suami anak bungsu. Hehehe



Walaupun hanya majlis nikah sudah terasa kemeriahannya. Ramai juga rombongan pengantin yang sampai. Alhamdulillah. Dengan sekali lafaz Sayyidinatul Emira sudah sah menjadi isteri Wan Khusairi. Tahniah makcu ucapkan kepada kalian berdua. Semoga rumahtangga yang dibina akan kekal untuk selamanya sehingga Jannah.







Selepas itu kita kidnaplah pengantin untuk bergambar ye. Comel sangat dak Emi ni. Manis je.




11 ulasan:

  1. alhamdulilah..cantik..sama padan...selamat pngantin baru :-))

    BalasPadam
  2. betul cc kata, manis sgt muka peranti gegirl ni. mcm artis pun ada. hehe. moga bahagia ke akhir hayat hendaknya.

    BalasPadam
  3. Tahniah buat Emira...unik namanya :) Moga bahagia hingga ke syurga

    BalasPadam
  4. cantik pengantinnya..meriah sungguh ye..penuh rumah dengan umat.hehe

    BalasPadam
  5. Tahniah untuk Pengantin.....
    Sweet sangat pengantin dan baju dia tu....Terasa teringin pulak nak bersanding lagi hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq. tulah. tengok org bersanding teringin nak bersanding balik kan

      Padam
  6. KIUT PENGANTIN OMPUAN YA KAK. namanya pun kacak juak. moga sidak bahagia hingga jannah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.