MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 29 April 2015

Adli dan Aunty

Minggu lepas adik dekat Kuching poskan Adli buku-buku ni. Adli bila nampak je seronoklah dia sebab dalam buku segala jenis tok nenek trucks yang ada. Tak payah bagi tahu dia dah tahu lori minyak, lori sampah dengan lori simen. Yang paling bestnya dia pergi dekat balcony panggil jiran cina dekat sebelah rumah.

Adli : Aunty....aunty..... 
         Aunty pun keluar ke balconi.
Aunty: Ye Adli.
Adli: Aunty ni lori simen, ni lori sampah, ni lori minyak. Sambil dia tunjuk buku dan gambar dekat Aunty.
Aunty: oooo. taulah Aunty sekarang.
Adli: Ok Aunty. Bye... terus masuk ke rumah.





Senang nye hati. Bersilang kaki. Buku tu dia siap bawa pergi tidur. Siap peluk. Takut kita ambil buku dia tu.

6 ulasan:

  1. Nampak sgt Adli suka buku
    Bagus Lea. Kalau rajin bacakan lagi cerdik Adli ni
    Peramah pulak dgn jiran:)

    BalasPadam
  2. adli...cik yan pun tak tahu lagi jenis lori nie...hehehe

    bijak...payah nak cari budak suka buku zaman sekarang nie :-))

    BalasPadam
  3. hehehe....bagus dia minat membaca dari kecil daripada biarkan mereka di usia tersebut dengan gajet

    BalasPadam
  4. bagus nya Adli..suka sgt buku kan smpai bawa tido..hehe

    BalasPadam
  5. bijaknyer dia.... maklum dia minat kan... semua dia tau

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.