MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Mac 2015

Drypers Punya Cerita


Adli memang dari dia lahir sampailah sekarang 2 tahun 5 bulan memang setia pakai Drypers. Bila ntah nak berhenti pakai pampers ni Adli. Bila tak bagi pakai dah membuang baru dia bagi tahu. Jadinya pakaikan lagilah nampaknya. Ni cerita rabu lepas. Kan Gaji. Jadinya bila gaji mestilah beli semua keperluan rumah dan anak. Ingat nak beli barang dapur sekali dengan keperluan Adli termasuk susu dan pampers. Sekali bila tengok harga pampers jenama Drypers ni  RM 48.50. Mak ai.. dekat nak RM50. Kalau dua dah RM100. Cakap dengan suami. Kita pergi supermarket depan rumah je. Mahal-mahal pun RM33 je. Tapi balik tu tak pergi pun supermarket tu sebab nak keluar lagi petangnya. Jadi petangnya pergi ke satu tempat yang barangnya mungkin mahal. Tapi macam tak percaya RM31 ++ je pampers drypers. Sukalah lea. 2 sekali ambik. Cukuplah stok sebulan Adli dirumah dan rumah pengasuh. Jadinya minggu lepas lea keluar je lea survey harga pampers XL56 ni je. Sampailah ahad tu. Hahaha. Ok kurang nak tau harganya.

Pasaraya Besar 1 RM48.50
Pasaraya Besar 2 RM38.50
Pasaraya Besar 3 RM34.90
Supermarket depan rumah RM33.90
Pasaraya yang sederhana besar RM 31++ je.

Beza benar kan harga-harganya.

Ni belum cerita pasal susu pulak ni.

6 ulasan:

  1. ish memang jauh benar harganya..jimat banyak....

    BalasPadam
  2. mak aiiii, beza benar tu...pasaraya mana sampai rm48 tu?

    BalasPadam
  3. oo..Darwisy pulak xleh guna Drypers kulit tak tahan. So far guna pet pet dengan huggies. Selalu Iza beli kat Darusalam P9 dengan Speedmart je. Kalau g mana2 mall ada murah lagi baru beli. Tapi harga memang melampau kat Tesco n Aeon Big. opppsss..

    BalasPadam
  4. @wahida tulah smapai 48 tu. pasaraya besar yang selalu iklan barang murah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.