MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 2 Mac 2015

Bila kerja hari Sabtu.

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua.

Alhamdulillah. Bertemu kita di hari, minggu dan bulan yang baru. Dah masuk bulan ketiga tahun 2015 dah kita kan.

Oklah. Ni nak cerita. Sabtu lepas lea kena kerja lebih masa atau kata lain dan senangnya O.T. Dah lama sebenarnya tak O.T ni. Ni pun terpaksa nak kemaskan semula bilik fail  yang sangat-sangat tak elok penyusunanannya. Sebagai penyelia di bilik fail lea kena turun sama kerja pada hari sabtu sebab nak memantau anak-anak buah. Hahaha. Besar sungguh bunyinya pangkat lea tu. Hehehe. Ikutkan hati malas sebenarnya tapi nak buat macam mana kan. Dah tanggungjawab. 
Adli kenalah hantar dekat pengasuh. Bekalkan dia nasi goreng sebab pagi-pagi tu dia dah bangun awal siap cakap umie nak nais goreng. Ni gambar ibu yang send. Ala...sian nengok anak umie kena tinggal hari Sabtu. Maaf ye sayang. Umie kena kerja. Nanti umie bawa Adli jalan-jalan ok.




Hari tu tujak bos bagi RM50 untuk makan-makan mereka yang O.T. jadi kirim dekat sorang sataf belikan nasi lemak. Ni nasi lemak yang lea kirimkan. Nasi lemak kerang. Boleh tahan jugaklah nasi lemak dia. Ni beli dekat Kajang. 

Oklah. Tu jelah cerita bila kena kerja hari sabtu. Alhamdulillah. Banyak kerja yang sudah disiapkan. Kemas dah bagi ruangan di tempat fail tertutup.

Jika suka entry ini like ye




1 ulasan:

  1. kmk selalu OT during week days jak. sebab awal2 kmk mdh dgn cdak boss... during weekend sik dpt OT sbb yalah masa utk kmk spend time dgn laki. hehehe. mujur cdak boss paham.

    wadeh... nyaman k breakfast si kecik ya eh :D

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.