MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 16 Mac 2015

Bersantai di tepi lombong

Sebenarnya tak plan pun nak ke sini. Dalam perjalanan balik lepas mengisi minyak ternampaklah ramai orang kat tepi lombong ni. Ajaklah suami singgah. Ramai orang dok bersantai kat tepi lombong ni rupanya. Pemandangan pun sangat-sangat mendamaikan.


 
Anak dengan bapak. Punya seronok dak Adli ni. Kalau boleh dia nak terjun kat lombong tu. Jenuh dok menahan dia . Suami cakap lombong ni sangat-sangat dalam. Dulu-dulu kalau lori dalam lombong ni nampak kecik je. Ntahlah berapa tahun lepas ntah. Sekarang dah macam laut dah nampaknya.



Ada pulak sekawan lembu sedang makan rumput. Ralit Adli tengok. Kalau ikut Adli nak dipicit-picitnya lembu tu,Besar-besar lembunya. Kalau sembelih ni satu taman kot dapat makan. Hehehehe. Orang punya jangan nak pandai-pandai sembelih ye lea.

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.