MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 17 Februari 2015

Wanita Terkaya di Malaysia


Dato' Siti Nurhaliza wanita ke3 terkaya di Malaysia.

Lea tak nak cerita pasal orang lain. Lea nak cerita pasal Siti Nurhaliza.....

Bangga jugaklah. Seorang wanita, anak melayu pulak tu antara yang terkaya di Malaysia. Dengan aset lebih 50 juta tak hairanlah kan dia antara wanita terkaya. 

Kalau difikirkan, kalau Allah nak tukarkan nasib seseorang tu sekejap je. Mungkin Siti Nurhaliza adalah mereka yang terpilih. Dengan bakat nyanyiannya dan sekarang bakat  untuk berniaga pula dia memang berhak dan patut memiliki apa yang dia ada sekarang. 

Semoga dia akan terus sukses di dalam apa jua bidang yang diceburinya.  Mungkin kejayaan dia boleh dijadikan pembkar semangat untuk orang lain yang nak berjaya macam dia. 

3 ulasan:

  1. tumpang bangga dengan dia...

    lagi satu dia ni tak lokek bersedekah...sebab tu makin murah rezeki...

    BalasPadam
  2. Datuk Siti ni pun pemurah orangnya. Banyak dia bersedekah.

    Ust tempat saya ni ada mengajar di rumah Datuk

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.