MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 5 February 2015

Tengok kapal terbang lagi....

Ini kali kedua pergi melihat kapal terbang berlepas dan mendarat. Kali ni pergi terus dekat dengan KLIA. Kakak ipar siap buat cekodok ikan bilis. Hehehe. Anak buah pulak beli air kotak. 24 kotak terus beli. Hahaha. Adik...adik. 

Tak bercadang pun nak ke sini pada sabtu lepas. Yelah dengan Adli mcm tu kan. Tapi Adli jugalah ni.Petang je bila tengok abahnya tak kerja siap cakap jom bah...jomlah...cepat.. Taulah dia nak ajak berjalan. Tak dibawa meraung-raung menghempaskan diri. Jadi mak pak ni kesianlah. Lagipun time cuti je dia nak berjalan. Hari biasa takdenya...Abah balik kerja jam 9 malam.Sampai umah 9.30-10 malam. Nak berjalan ke mana masa macam tu kan. Alih-alih ke TESCO sebab TESCO tutup jam 1 pagi.

Cantik kan pemandangan senja matahari. 

Bergambar berlatarbelakangkan KLIA

Percubaan berapa kali entah barulah jelas sikit kapal terbangnya
Jika like entry ini sila like ye

5 comments:

  1. Dulu kalau nmpak k.terbang siap lambai lg...hehe...

    ReplyDelete
  2. Lea duduk dekat dgn rumah kakak yeh....Sebab mcm selalu outing sama jer. Okje dah teringin pulak nak buat cengkodok ikan bilis Lea hihi.....
    Mesti suka si kecik tu dpt tgk kapal terbangkan...

    ReplyDelete
  3. Salam..blh tahu kt mna x?tringin nk pg

    ReplyDelete
  4. Salam..blh tahu kt mna x?tringin nk pg

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.