MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 15 Januari 2015

Bila sidia termenung jauh

Assalammualaikum semua.

Hari ni khamis 15 Januari 2015. Ada yang dah dapat bonus setengah bulan gaji ye. Seronoklah tu boleh shoping2 ye tak.

Gambar ni masa balik ke Teluk Intan. Mak mertua tak berapa nak sihat. Tu yang balik tu. Ni masa nak balik KL. Singgah sekejap dekat Gulam Rasul. Masa ni hujan tengah turun dengan sangat-sangat lebat. Nak keluar  masuk ke kereta memang tak boleh dah. Pakai payung rasanya basah kuyup jugalah. Menunggulah dekat kedai ni. Adli masa ambil gambar ni dia tak sedar tu. Mesti tengah bosan dengan mengantuk pun ya jugak tu. Tengoklah tu. Nampak na bosannya tu. Nak lari sini sana dah penat.Tak larat.Nak tidur memang tak selesa. Akhirnya macam tu jelah menunggu hujan reda sedikit.





1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.