MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 26 Disember 2014

Adli di Waterfront Kuching

Bila balik Kuching, malam-malam lea memang suka jalan-jalan dekat Waterfront Kuching. Suasananya yang meriah. Sekarang dah ramai dah yang nyanyi dekat tepi-tepi jalan sepanjang Waterfront ni. Dulu-dulu takde. Dulu sekali je pernah jumpa tu pun main alat muzik traditional iaitu sape. Suami ada ambik gambar kot time tu.



Tapi tulah, kenapa kedai-kedai sepanjang Waterfront tu tak buka malam ye. Bukalah sampai jam 9 ke. Malam-malam lagi syok bershoping.Sejuk je.Adalah juga yang buka.Dalam 2-3 buah macam tu je.

Kebetulan masa pergi Waterfront hari tu ada pokok krismas yang snagat-sangat tinggi dan bewarna warni pulak tu. Rasanya dari Celcom X-pax. Adli? Adui..susah betul anak bujang nak dibawa bergambar sekarang ni. Tak nak saja. Semua gambar yang diambil tak tengok kamera. Terimalah hakikat ye umie. Anakmu bukan kaki bergambar macam umienya. Hahaha.








Adli kerjanya dok berlari nak ke jeti.Dia nak main air sungai. Pantang leka, berlarilah lea.Adui..sekarang penant mengejar anak je dah. Tak kurus pun maknya. Mana nak kurus makan cukup. Ye tak. Hehehehe.

1 ulasan:

  1. teringat gi mkan laksa srawak kt gerai tepi2 tu msa 1st time dtg kuching..heheh best jgak lepak2 kt situ..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.