MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 25 Jun 2014

Hari ini 25 Jun 2014


Pagi tadi keluar dari rumah nengok bulan cantik betul. Bentuk sabitnya cantik sangatlah.Ambik guna hp memang tak nampaklah. Keluar rumah gelap balik pun dah nak gelap. Nasiblah kan.

Ni masa dalam perjalanan ke pejabat. Matahari tengah menyinar dengan cantiknya. Cantik betullah. Masa ni dha terang menderang dah.

Dekat pejabat pulak hari ini menjadi urusetia pendafatran untuk perhimpunan bulanan.Tak berapa nak setia sebab lewat.macam-macam hal betul sampaikan tangan tersepit dipintu kereta dan tangan dah berdarah dah. 
Breakfast pagi tadi. Mihun kosong je.Alhamdulillah tu pun dah sedap sangat.Memang sedap pun. Jam 9.30 baru makan. Kenyang sampai ke petang.Insyaallah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.