MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 27 Jun 2014

Dapat hadiah dari nenek

Adli suka sangat dengan sobol. Tu bahasa orang sarawak. Korang pun tahu kan apa mainan yang adli pegang. Adli ni kalau tengok sobol tepi jalan mesti dia menjerit. Suka sangat. Ingat lagi hari tu pergi zoo negara dan zoo negara tengah renovation. Banyaklah sobol dalam tu. Bukan nak tengok haiwan dekat situ dia dok sibuk nak kejar sobol ni. Tak tau apa yang sangat-sangat menarik perhatian adli dekat sobol ni. Tengok tu suka benar bila nenek bagi sobol ni kat dia.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.