MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 17 Jun 2014

Adli yang terlebih kreatif


Adli.....
Korang tengoklah.Kadang-kadang anak lea sorang ni terlebih kreatif.
Kerusi tu lea beli dekat Wang Kelian. Kerusi kecik memang muat untuk dak Adli ni.
Tapi dia terlebih kreatif diterbaliknya kerusi tu dan dia duduk atas kerusi tu.
Terus duduk santai ambik angin ye li..
Kadang-kadang nak tergelak jugak tengok perangai anak ni kan.
Buat kita geram ye jugak.
Buat kita marah ye jugak.
Buat kita bising pun ye jugak.
Tapi yang bestnya bila dia pandai pujuk kita tu.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.