MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 14 April 2014

Adli ke Tugu Negara

Assalammualaikum semua.
Bertemu kita di hari baru dan minggu yang baru di bulan April 2014.
Ni cerita dua minggu lepas rasanya.
Hari Ahad.Suami ajak keluar jalan-jalan.
Pusing-pusing katanya.
Pusing-pusing sampai ke kl kita.
Lastnya singgah di Tugu Negara.
Kawasan Tugu Negara tu kan luas. Apa lagi Adli....
Berjalan..Berlari je kerjanya...
Suka betul dia. 
Yang dia  suka sangat-sangat pergi sudah semestinya kolam air yanga da dekat situ.
Dah tu turun naik tangga.
Penat nak mengejarnya.
Korang layan jelah gambar dan video si Adli ni...








video

4 ulasan:

  1. pukol 6 petang setiap hari ade upacara tutun bendera ;p

    BalasPadam
  2. Amboi pi tugu negara tak singgah pejabat auntie ye...hehhe julia kerja kt parlimen dekat sgt dengan tugu negara ni hehehe...happy tgk

    BalasPadam
  3. Tuggu pejuang pejuang yang berkorban untuk negara.

    BalasPadam
  4. Itulah lambang perjuangan orang orang terdahulu.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.