MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 14 Mac 2014

Bilaku ke depan...


Assalammualaikum. Salam Jumaat dan Salam 1 Malaysia.

Alhamdulillah.Berjumpa lagi kita di pagi jumaat yang indah ini walaupun berjerebu. Teruk betul jerebu kali ni kan. Dalam kereta kalau buka tingkap pedih je rasa mata. Bau jangan cakaplah.Bau asap je.

OK. Nak cerita pasal cerita minggu lepas. 6 Mac 2014. Khamis 6 Mac 2014 kena bagi taklimat kepada PT negeri yang kebetulan datang ke HQ.Nasib baiklah tajuk taklimat hanya berkenaan dengan bidang tugas lea HRMIS dan Latihan.

Rasanya dah lama tak kedepan. Dulu masa  dekat INTAN , pernah ada satu masa Setiausaha Kursus kena bagi taklimat kursus kepada para peserta. Getar lutut juga dibuatnya.Hihihihi.Tapi bila dah lama-lama  Alhamdulillah ok. Tapi kali ni setelah 8 tahun meninggalkan INTAN kena bagi taklimat lagi. Berdebar jugak rasa dihati. Yelah.Dah lama tak bagi taklimat macam ni. Tapi bila sesi taklimat dah berjalan..ok pulak rasanya. Lagi-lagilah bila ada soal jawab dari PT2 negeri. Nasib baiklah HRMIS dan latihan tak banyak sangat nak cerita. Nak cerita benda baru  pasal HRMIS yang hadirnya orang lama-lama. Jadinya lea Tanya jelah masalah HRMIS yang mereka hadapi. Yang penting SUKSES…..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.