MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Disember 2013

Burger sedap


Assalammualaikum semua.Selamat pagi. Salam 1 Malaysia.

Hari ini adalah hari terakhir di dalam tahun 2013. Esok tahun 2014 akan menjelma. Cerita pasal tahun lama tahun baru nanti cerita ye. Ni nak bagi tahu nilah antara burger tersedap yang pernah lea makan. Rasanya secukup rasa. Sayur-sayurnya pulak lengkap.Semuanya ada.Ada salad, kobis, sengkuang dan yang bestnya ada nenas diletakkan bersama. Kalau-kalau teringin nak makan burger burger nilah yang lea beli. Nasib baiklah didepan rumah je pun. Tengok bisnes tokei burger ni pun laju ni. Memang masyuklah dia tiap-tiap malam. 

Kadang-kadang burger tepi jalan ni lagi sedap dari burger berjenama. Lea pernah dulu, time tu tengok wayang dengan suami. Cerita Adnan Sempit.Tengok midninght punya. Tengah layan cerita Adnan Sempit tu, tiba-tiba ada bau yang betul-betul menggoda.Bau burger tepi jalan. Rupanya budak dekat depan dok makan. Bau burger tepi jalan ni boleh kita taukan. Balik dari tengok wayang tu akap ngan suami, sedap betul bau burger tadi kan bang.Suami cakap dia pun teringin.Lastnya dua-dua cari burger tepi jalan ni. Dah makan tu nikmatnya...l.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.