MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 19 September 2013

Semua nak masuk mulut..

Assalammualaikum semua...

Nak cerita pasal dak Adli ni. Sekarang mulut lea dah tak diam dah. Menjerit je dah.Agaknya jiran-jiran dekat umah tak tahan dah dengar suara tarzan lea ni.

Adli sekarang suka benar dok merangkak ke tempat suis, plug.Adui.Suka benar kesitu.Dah hadang dah dengan bantal besar. Kesitu jugak yang dia nak. Kalau dapat kesana tu, mesti dok paling muka dekat lea dan senyum macam menang dah tu. Dicabutnya plug, charger hp dimasuknya kemulut. Adui...menjeritlah lea. Dah tu ambil dia letak tengah rumah. Dah tu nak kesana lagi dia. Yang herannya tak penat tu.

Lagi satu pantang nampak benda bertali mesti dia nak.Dah tu diletakknya kemulut .Dah macam orang nak g snokeling dah. Diambik karang nangis.







1 ulasan:

  1. hahahaah...comel adli nyonyot tali tu...dah mcm makan megi mee dok slurpppp tuuu hehehehe..adli..adli..ade jek akal awak yeak.....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.