MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 5 September 2013

Main basikal kak syasya

Assalammualaikum semua.

Berjumpa untuk kali kedua kita hari ini.
Ni cerita minggu lepas rasanya. Saja je nak menerjah rumah maya dekat Presint 8. Last mint baru call cakap nak datang.  Dalam masa last minit call tu sempat jugak acik maya goreng mihun. Maya..maya..nak terjah last minit tak nak susahkan dia. Tak call pulak takut dia takde kat rumah. Lain kali main  datang je.Boleh maya?

Al kisahnya si Adli ni minat betul dengan basikal si syasya anaknya maya.Bukan tak nak bagi dia naik tapi pinggangnya tak kuat lagi. Duduk pun x stabil lagi. Hehehehe.Tapi sekarang ni ok dah.

Punya seronok dia naik basikal tu. Lastnya suami maya si zam yang tolong tolakkan dia. Lagilah dia seronok.

Adli…kalau Adli dah pandai jalan, umi belikan ye basikal untuk Adli.Leh Adli main nanti.








Korang tengoklah keek Adli naik basikal tu…dengan jubah dan kopiahnya.



Aug 28, 2013 | by monalea_ismail on Keek.com


2 ulasan:

  1. COMEL!!! adli dah mcm pak imam nak gi masjid hah heheeheh...

    betul tu kak...nanti bile dah dpt kaki akak belikan beskal ngan kete camtu..sure sonok adli main...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.