MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 23 September 2013

Jom kita makan kat luar

Sesekali tu teringin jugak nak makan diluar kan? Kadang-kadang tu terasa-rasa sup ekor memanggil mangggil.Terlihat tomyam dok melambai-lambai.Terdengar-dengar ABC dok menyeru nama lea. Hahahaha.Loyar buruk sikit ye.

Bila makan diluar dok fikir menu apa yang boleh dimakan oleh sikecik ni.Lastnya minta bubur kosong dan minta sup ayam. Jadinya ayam nak kena dipilih isinya sahaja untuk dicampur dengan bubur nasi tu. Berselera dia makan.Dan semestinya tugas mengasing ayam tu lea yang lakukan. Dan selalunya orang dah kenyang baru lea mula makan.dan tugas menyuap sikecik akan diambilalih oleh suamiku. Hihihi. Kalau bubur Adli tu tak habis biasanya lea yang tukang habiskan.Lea akan campur dengan sup ekor tu.Lagi sedap rasanya.









1 ulasan:

  1. biasa kalu ada naka kecik memang gitu, si ayah makan dulu, bila dah siap then baru mak makan... gilir2 hihi

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.