MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 3 September 2013

Diambang Merdeka



Malam diambang merdeka untuk tahun ni pertama kalinya lea diluar rumah.Selalunya di rumah je dan dah lena dibuai mimpi.

Untuk ambang merdeka tahun 2013 , lea, suami, adli, anak buah dan sepupu pergi dekat taman yang berhadapan dengan Pullman.Kiranya seberang Pullmanlah. Kami sampai pada jam 10.30 malam. Orang dah ramai berkumpul. Adli punyalah seronok tengok orang ramai. Tak ngantuk pulak tu. Tepat jam 12.00 tgh malam takde pulak bunga api meletup.Selalunya ngam-nam 12tgh malam dah meletup dah bunga api. Adli ok lagi.Masih cergas lagi.

Dekat nak 12.15 baru ada bunga api. Lea lak exited tu nak tunjuk dekat Adli.Rupanya Adli tidur……….Punya kuat bunyi bunga api dia boleh lena tanpa tersedar pun. Tak syoknya.Ingat nak bagi dia tengok bunga api….


Suami pun macam hilang mood dah. Pertunjukan bunga api tak habis lagi kami dah masuk dalam kereta. Sebenarnya hajat tengok Pertandingan Bunga Api ni nak bagi Adli tengok bunga api.Tapi dia dah tertido dah…Nak buat macam mana…


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.