MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 10 September 2013

Adli di KFC





Assalammualaikum semua.

Ni cerita ahad lepas. Ahad tu nak buat sarapan pagi. Suami cakap tak payah. Beli je nasi lemak. Lea ok je. Dah tengahari tu suami cakap lagi.Tak payah masak.Kita makan dekat luar. Tapi sebelum tu nak pergi bengkel nak tanya pasal nak repair kereta yang accident dengan budak bawak basikal. Budak tu punya laju corner langgar belah depan kereta. Nak kena ketuk jugak tu. Suami jumpa bapa budak tu dan dia cakap u bawak pergi bengkel tanya berapa nanti I bayar. Oklah tu kan.

Kembali kepada cerita KFC. Suami cakap nanti abang bawak makan dekat kedai sedap. Pergi punya pergi tutup pulak kedainya.Lastny lea cakap pergi KFC jelah.Boleh Adli makan kentang lenyek.Syok pulak makan dekat KFC dekat dengan Taman Mas ni. Ayamnya besar-besar.Puas hatilah.Sedap pulak tu. KFC pun rasanya lain-lain kan.


Adli…dapat duduk dekat baby chair seronok benar. Bising betul mulutnya. Korang layanlah keriuhan dan kebisingan Adli di KFC dekat bawah ni…..


Sep 8, 2013 | by monalea_ismail on Keek.com

2 ulasan:

  1. seronok ahad cuti masak...
    hai Adli...comel dia

    BalasPadam
  2. waaa..
    sodap adli dpt makan KFC..
    btuil tu kak..
    lain KFC lain rasa,
    lain KFC lain saiz ayam,

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.