MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 23 Ogos 2013

Bergaya dengan cermin mata hitam......


Anak bujang lea sekarang ni tau nak bergaya dah. Di bagi cermin mata elok je pakai time panas. Boleh pulak jumpa cermin mata kecik ni dekat Uptown Puchong. RM 5 je. Pakaikan dekat Adli ngam pulak tu. Kekadang  tu lucu jugak tengok gelagat dia ni.


4 ulasan:

  1. Bergaya betul Adli dgn spek gelap tu ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang YB.Tak nak bukak pulak tu.Panas dan silau kot

      Padam
  2. auwww..ensem adli..abis ramai awek Q nak mintak nombor tipon ni karang.....

    BalasPadam
  3. comelnya adli.... bergaya dan encem sungguh....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.