MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 29 Julai 2013

Pagi-pagi dah rindu..parah ni...

Pegi-pagi dah rindu ngan budak kecik ni.
Rindu nak peluk cium dia.
Rindu dengan keletah dia.
Semakin nakal.
Semakin banyak akal.
Sekarang dia pulak dok nak gurau ngan umi.
Dah tu malu-malu.
Suka tengok dia bila malu-malu tu.
Sweet sangat-sangat.
Tak sabar nak tunggu petang ni....




3 ulasan:

  1. uih betul tu...mane leh tak rindu anak kan....tak sabar nak balik keje gomol anak...

    BalasPadam
  2. Makin tembam Adli...hehe...comel
    biasa ar...nak kena gi kursus jauh² pun tak sanggup bila beranak kecik..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.