MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 5 Julai 2013

Ke Padang Besar


Sambung balik cerita ke Langkawi lepas. Ni cerita masa dah balik. Lea dan keluarga singgah tidur dekat Kangar dululah. Bila dah di Perlis tak sah kalau tak ke Padang Besar. Macam 10 tahun dulu jugak Padang Besar. Cuma sekarang lebih kepada baju-baju. Kalau lea pergi dulu banyak dengan barang keperluan perkahwinan. Macam cenderahati, bunga telur, kad kahwin dan macam-macam lagilah.

Kali ni mak yang shoping blouse. Cantik-cantik pulak tu. Harga pun boleh tahanlah murahnya. Tak lama pun pergi Padang Besar sebab dah pergi petang. Kedai pun banyak tutup.Kita balik hotel jelah sebab esok dah nak balik KL.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.