MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 10 Julai 2013

Dia nak makan mcm org dewasa gak...

ADLI………..

Sekarang semakin nakal dan banyak akal. Mullut sekarang tak reti nak diam. Ba..ba..ba…ta..ta…ta…. Dah tu bunyi macam-macam yang keluar.

Bila duduk kedai makan, dia dah duduk sendiri dah. Lepas tu mulalah dia dok ketuk-ketuk meja. Sambil ketuk-ketuk tu mulut dia pun tak diam.Dah macam menyanyi pulak dah.

Bila kita makan mulut dia pun nganga macam nak minta disuap. Kesian jugak tengok.Lastnya suap jugaklah. Tapi bagi sikit-sikit je .

Kalau dah reti makan sendiri tak taulah macam mana nanti…


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.