MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 26 Julai 2013

Di pagi Jumaat bersama Adli...

Assalammualaikum semua..

Berjumpa lagi kita di pagi Jumaat. Jumaat depan..Sabtu..Ahad..Isnin..dah balik Kuching. Tak sabar rasanya. Mak n pak kat Kuching pun tak sabar nak jumpa sikecik Adli.

Adli…setiap pagi bila bangun dari tidur..Alhamdulillah tak menagis. Bila dia mengeliat je terus lea atau suami bagi salam dekat dia. Assalammualaikum Adli. Dia pulak senyum je. Comel sungguh…..Geram lea nengok.

Dah Sembilan bulan dah Adli. Nak tunggu dia setahun.Tak sabar rasanya. Kalau dia dah boleh jalan lagilah kan. Entah kemana perginya. Yelah orang baru dapat kaki.
Tapi suami pernah cakap, kalau dia dah besar, mesti kami akan rindukan saat dia tengah membesar. Saat dia pandai meniarap, saat dia pandai merangkak, saat dia dah pandai berdiri, saat dia tumbuh gigi pertama, saat dia pandai menggigit , saat dia mula nak bercakap dan macam-macam lagilah.

Lea kalau boleh nak bagi yang terbaik  dekat dia. Harap dia menjadi anak yang soleh,sihat, mendengar cakap ibu bapa dan menghormati orang tua.





7 ulasan:

  1. pg2 dh ada dpan kemera adli..
    hehe..
    mownink adli..
    jd budak yg baik kelak ok :)

    BalasPadam
  2. Tengok muka pun dah tahu Adli ni budak cerdik.

    Memang best bermain dgn anak yg sedang membesar ini. Keletahnya membuatkan kita happy.

    BalasPadam
  3. Berapa lama lea beraya di Kuching tahun ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. balik kuching 5 hb ni. balik kl 13.08. sekejap je..

      Padam
  4. Adli yang comel cute! Meh nak cium cikit!

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.