MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 17 Februari 2013

Nescafe di dalam hidupku...

Hahahaha.Tajuk tak boleh blah....

Nescafe bukanlah minuman kegemaranku.Tetapi segalanya bermula di sini.

DI INTAN
Kak tun memperkenalkan nescafe kepadaku.Hari2 kak tun akan membuatkan teh yang sgt2 kaw punya.Memang sedaplah.Tetapi bila dah pindah kesini aku jadi jarang minum nescafe.Bila minum jadi pening.

Jabatan kedua.
Aku di sini 4 tahun.Di tahun terakhir aku di sini seseorang telah  memperkenalkan nescafe ais yg pekat dan kaw punya kepadaku.Hari hari membeli di cafe dekat opis.Sampailah aku bertukar ke jabatan ketiga penghujung 2010.

2013
Mak aku sendiri yg sgt gemarkan nescafe dan aku mulai terikut2.Memang tak elok kan utk kesihatan.....Akan ku cuba kontrol pengambilannya....

Itulah kisahku dan nescafe....

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.